Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

Bianchi Infinito
928 SL IASP
Chorus 11sp Compact - Y0B06
INFINITO
Ultegra 10sp Compact - Y0B24

Technical features

Code

Y0B24

Colour


Technical features

Code

Y0B06


H Bianchi, η πρώτη εν ενεργεία εταιρία που κατασκευάζει ποδήλατα για περισσότερα από 125 χρόνια, πάντα προσπαθεί να καινοτομήσει στην κατασκευή ποδηλάτων, συνδυάζοντας την παράδοση με την τεχνολογική εξέλιξη.
Κρατώντας πιστά τη διαχρονική ιταλική γεωμετρία, εφοδιάζει τα πλαίσιά της με ό,τι πιο νέο έχει να παρουσιάσει η τεχνολογία, κάνοντας τα ποδήλατα της εταιρίας να στέκονται ψηλά στην πυραμίδα του σκληρού ανταγωνισμού.

Η Bianchi, για τρίτη συνεχή χρονιά, διαχωρίζει τα ποδήλατα δρόμου σε τρεις βασικές κατηγορίες ανάλογα τη χρήση τους:

- HoC (Hors category): άκρως αγωνιστική σειρά.
- Β4Ρ (Born for Performance): μεικτή χρήση, αγωνιστική και τουριστική.
- C2C (coast to coast): σειρά με έμφαση κυρίως στην άνεση και την κάλυψη χιλιομέτρων.
Το πρόβλημα με όλες τις εταιρίες ποδηλάτων δρόμου είναι πώς να κατασκευάσουν ένα ποδήλατο, το οποίο θα μπορούσε να συνδυάσει χαρακτηριστικά ενός αγωνιστικού ποδηλάτου και ενός ποδηλάτου τουριστικής χρήσης.

Πώς δηλαδή ένα πλαίσιο θα μπορούσε να έχει την ακαμψία ενός ποδηλάτου του Pro Tour, αλλά ταυτόχρονα τη σταθερότητα και την απορροφητικότητα ενός ποδηλάτου σχεδιασμένο για μεγάλες αποστάσεις. Η Bianchi, ύστερα από 2 χρόνια μελετών και 1 χρόνου αγωνιστικών δοκιμών, στο Γύρο Ιταλίας με την ομάδα της Barloworld, παρουσιάζει το 2010 στην αγορά το Infinito. To Infinito ανήκει στην κατηγορία C2C, έχοντας δανειστεί στοιχεία από τα μεγάλα του αδέλφια της κατηγορίας HoC, χωρίς όμως να ανήκει και στην κατηγορία Β4Ρ.


ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ;

ΠΛΑΙΣΙΟ

Το πλαίσιο του Infinito είναι κατασκευασμένο από ίνες carbon Toho UM40-IM600 με πλέξη 3Κ. Όλα αυτά σε μία monocoque κατασκευή με τη χρήση Nano technology. Τα nano σωματίδια καλύπτουν τα κενά που αφήνουν οι πλέξεις του Carbon έτσι, ώστε να αποφεύγονται οι μικρορωγμές που δημιουργούνται και οι οποίες κάτω από συνεχείς καταπονήσεις μπορεί να οδηγήσουν σε μεγαλύτερες ρωγμές του πλαισίου. Επιπλέον, το πλέγμα γίνεται πιο στιβαρό και το βάρος μπορεί να κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα. Οι σωλήνες έχουν διαφορετικό σχήμα και μορφή σε κάθε σημείο του μήκους τους, ώστε να προσφέρουν το καλύτερο δυνατόν στη λειτουργικότητα του ποδηλάτου. Τα σύρματα των ταχυτήτων και των φρένων περνούν εσωτερικά στο διαγώνιο και οριζόντιο σωλήνα αντίστοιχα προσφέροντας καλύτερη αεροδυναμική και έξτρα πινελιές στην εμφάνιση. Το «κούτελο» έχει μεγαλύτερο ύψος, έτσι χρησιμοποιούνται λιγότεροι αποστάτες κάτω από το λαιμό για μεγαλύτερη ακαμψία. Τα μεγαλύτερα μήκους ψαλίδια σε συνδυασμό με την παρεμβολή kevlar τεμαχίου στο πάνω ψαλίδι, συμβάλουν στη μέγιστη απορροφητικότητα των κάθετων κραδασμών αλλά και στην καλύτερη σταθερότητα τόσο στις ευθείες όσο και στα κατηφορικά κομμάτια. Το kevlar είναι παρόν και στο κάτω μέρος του πιρουνιού παίζοντας και εκεί το ρόλο του αμορτισέρ, ενώ το πιρούνι έχοντας ελαφρώς κυρτό σχήμα διατηρεί τα αγωνιστικά χαρακτηριστικά χωρίς να κάνει συμβιβασμούς στην άνεση.

Το αποτέλεσμα είναι μια αύξηση κατά 16,9% της σχέσης ακαμψίας/βάρους. Το ποδήλατο δοκιμής μας είναι Νο55 το οποίο πρακτικά σημαίνει ότι έχει μήκος οριζόντιου σωλήνα (πραγματικό στον αέρα) 55 εκ., με γωνία slopping 6 μοίρες, κούτελο 17 εκ. και γωνία κάθετου σωλήνα 73,5 μοίρες. Συνολικά το Infinito διατίθεται σε νούμερα 47, 50, 53, 55, 57, 59 και 61.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ

To Infinito ντυμένο με τη νέα Ultegra είναι ίσως η καλύτερη επιλογή για αυτόν που θέλει να συνδυάσει ιταλική φινέτσα και ιαπωνική λειτουργικότητα. Άψογη, κάτω από όλες τις συνθήκες, η νέα αναβαθμισμένη Ultegra, θα ικανοποιήσει απόλυτα αυτούς που θέλουν μια σειρά αγωνιστικού επιπέδου με χαμηλότερο από την Dura Ace κόστος. Στους τροχούς η βασική έκδοση της Fulcrum, Racing 7, σίγουρα άριστη επιλογή εάν θέλουμε να κάνουμε πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Ελαστικά και σέλα μας προσφέρουν παραπανίσια άνεση καθώς, τα Rubino Pro της Vittoria, εκτός από πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά έχουν και υψηλή απορροφητικότητα κραδασμών, ενώ η Aliante της Fizik έχει δικαίως τον τίτλο της σέλας των μεγάλων αποστάσεων. Το σύνολο συμπληρώνεται από ντίζα, λαιμό και τιμόνι της FSA, ισάξια του επιπέδου του ποδηλάτου.


ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Η ιταλική γεωμετρία είναι αυτή που χαρακτηρίζει όλα τα ποδήλατα δρόμου της Bianchi. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι η ιταλική σχολή, στην κατασκευή πλαισίων, είναι διαχρονική και πρωτοπόρα και δεν μπορεί να αντιγραφεί από τους υπόλοιπους κατασκευαστές. Όσοι έχουν δοκιμάσει ιταλικό ποδήλατο, είμαι βέβαιος πως θα συμφωνήσουν.

Στο δρόμο, το νέο Infinito προσφέρει ακριβώς αυτό που υπόσχεται: ακαμψία και άνεση. Τη διαφορά την καταλαβαίνουμε από τα πρώτα κιόλας μέτρα που θα διανύσουμε: ξεκινάμε στο φανάρι και η πεταλιά μεταφέρεται απευθείας στον τροχό, μπροστά μας βλέπουμε ένα σκαμμένο κακοτράχαλο κομμάτι ελληνικού δρόμου αλλά με έκπληξη αισθανόμαστε να το περνάμε χωρίς κραδασμούς και κοπανήματα.

Η αίσθηση είναι πραγματικά μοναδική, καθώς το κοντέρ μας γράφει ξεκούραστα χιλιόμετρα ενώ στα δυνατά ανηφορικά κομμάτια και στα σπριντ στην ευθεία η ακαμψία έχει τον πρώτο ρόλο. Αυτό συμβαίνει λόγο της διαφορετικής συμπεριφοράς του πλαισίου κάτω από διαφορετικά ασκούμενες δυνάμεις: σκληρό και άκαμπτο στις εγκάρσιες δυνάμεις που επιβάλουμε σε μεσαία τριβή και κούτελο και απορροφητικό στους κάθετους κραδασμούς που προέρχονται από το δρόμο. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο σε σχέση με το μεγάλο του αδελφό SuperLeggera καθιστούν το Infinito περισσότερο σταθερό στις ευθείες και στα ανοικτά κατηφορικά κομμάτια και λιγότερο νευρικό στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης. Επιτέλους θα μπορέσουμε πλέον να χρησιμοποιούμε ένα ποδήλατο για τους αγώνες αλλά και χειμερινές προπονήσεις, για τις αναβάσεις αλλά και τα Brevet.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

To Infinito είναι ένα ποδήλατο που θα καλύψει το κενό που υπάρχει ανάμεσα στην αγωνιστική και τουριστική κατηγορία. Ιταλική παράδοση και τεχνολογική καινοτομία έχουν συνδυαστεί προκειμένου να κατασκευαστεί ένα πλαίσιο το οποίο χαρακτηρίζεται από ακαμψία και άνεση ταυτόχρονα. Με 7 διαφορετικά νούμερα πλαισίου, 5 διαφορετικές σειρές ανταλλακτικών και 4 χρωματικούς συνδυασμούς, δύσκολα θα υπάρξει κάποιος που δε θα βρει το Infinito που του ταιριάζει. Η τιμή του, στα 3.260 ευρώ, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί χαμηλή αλλά κρίνεται λογική με δεδομένα τα υλικά και την ποιότητα κατασκευής του καθώς και τα περιφερειακά που το συνοδεύουν. Το βάρος του πλαισίου στα 1080 γραμμάρια και του πιρουνιού στα 365 γραμμάρια, χαρακτηρίζονται εξαιρετικά για τέτοιου επιπέδου ποδήλατο.
ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΣΙΓΟΥΡΑ

• Για την ιταλική γεωμετρία
• Για τα ποιοτικά περιφερειακά
• Για τη σχέση άνεσης - απόδοσης

ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΩ

• Αν προτιμώ τα νευρικά ποδήλατα
• Αν θέλω κάτι ιδιαίτερα οικονομικό

XAΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Λεβιέδες/μανέτες: Shimano Ultegra
Οπίσθιο σασμάν: Shimano Ultegra
Εμπρόσθιο σασμάν: Shimano Ultegra
Δισκοβραχίονας: Shimano Ultegra Compact 50/34
Αλυσίδα: Shimano Ultegra
Κασσέτα: Shimano 105 12/25
Φρένα: Shimano Ultegra
Τροχοί: Fulcrum Racing 7
Λάστιχα: Vittoria RUBINO Pro 700x23c
Λαιμός: Fsa Carbon Pro - custom colour and graphics
Τιμόνι: Fsa WING Compact - custom colour and graphics
Ντίζα σέλας: Fsa SL-K Carbon -31.6mm, custom colour and graphics
Σέλα: Fi’Zi:k Aliante Delta - custom colour and graphics
ΠΡΑΚΤΙΚΑ

Τιμή: 3260 ευρώ
Με έκπτωση 10%: 2934 ευρώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου