Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

Bianchi 928 carbon SL Force. Ανθρακονήματα στην άσφαλτο




Technical features

Code

Y0B06


Η αναβιωμένη Bianchi έχει περάσει πλέον στο επίπεδο, όπου τα ποδήλατά της είναι αντικείμενο ζήλιας. Το 928 είναι ποδήλατο για να το ζηλέψουμε πρώτα και μετά να το αποκτήσουμε.

Κάθε εταιρία και έχει και το διαμάντι της και για τη Bianchi είναι το 928 carbon SL. Μια από τις εκδόσεις του φοράει τη νέα σειρά της Sram φέρνοντας μαζί του τον αέρα της αλλαγής και της πρωτοτυπίας ανάμεσα σε ποδήλατα που επιμένουν μεταξύ Shimano και Campagnolo.

Πλαίσιο
Με στόχο στο βάρος κάτω από το 1 κιλό και ό,τι διαθέσιμη τεχνολογία υπάρχει σήμερα, το 928 είναι η πρόταση της Bianchi για όσους θέλουν ένα ποδήλατο που βασίζεται σε πλαίσιο επαγγελματικού επιπέδου. Μετά από αρκετό διάστημα αναλύσεων και μετρήσεων έχουν καταλήξει στην επιλογή των σωλήνων σε ότι αφορά το μήκος, το πάχος και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, ώστε σε κάθε σημείο του ποδηλάτου οι σωλήνες να είναι οι «σωστοί» για τις δυνάμεις που δέχεται ή πρέπει να μεταφέρει. Χρήση νανοτεχνολογίας και η καλύτερη δυνατή ποιότητα ανθρακονημάτων παντρεύονται για να επιτύχουν 27% αύξηση της ακαμψίας σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Περιφερειακά

Η Sram υπογράφει στο μηχανικό εξοπλισμό του ποδηλάτου με τη νέα της σειρά Force. Δεκάρι σύστημα ταχυτήτων με έμφαση στην ταχύτητα των αλλαγών και την αντοχή στο χρόνο. Στην πρώτη αυτή απόπειρα των Γερμανών, να φτιάξουν πλήρη σειρά δρόμου, αρκετά χρόνια μελετών κρύβονται πίσω της προκειμένου να διατηρήσουν το καλό όνομα που έχουν από τα ανταλλακτικά βουνού. Το πέτυχαν όμως και οι ποδηλατικές εταιρίες αγκάλιασαν την προσπάθειά τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ιταλικές εταιρίες, όπως η Bianchi, συνήθως φοράνε Campagnolo άντε και Shimano και ποτέ δε θα διακινδύνευαν «αμφίβολα» ανταλλακτικά. Η Sram δουλεύει καλά και είναι αρκετά ελαφριά.
Στα υπόλοιπα περιφερειακά το ποδήλατο στέκεται στο ύψος της τιμής του. Από τους τροχούς της Mavic μέχρι το λαιμό, το τιμόνι, το παλουκόσελο, όλα από ανθρακονήματα με πινελιές στα χρώματα της Bianchi, προφανώς ειδική παραγγελία στην ΙΤΜ. Εξαιρετική η σέλα όπως και ελαστικά της Continental που συμπληρώνουν το παζλ του εξοπλισμού. Μέσα στο «πακέτο» είναι και η παγουροθήκη. από τι άλλο, από ανθρακονήματα για να δέσει με το σύνολο, μια προσθήκη που δε βλέπουμε συχνά και δεν μπορούμε παρά να εκτιμήσουμε.

Συμπέρασμα
Το 928 είναι ένα ειδικό ποδήλατο για πολύ συγκεκριμένη χρήση. Οι αγώνες και οι προπονήσεις απαιτήσεων είναι το στοιχείο του. Δεν υπάρχουν σημεία πάνω του που να χρειάζεται να αλλαχτούν για οποιοδήποτε λόγο εκτός και αν μπούμε στο κυνήγι των γραμμαρίων. Το κόστος αγοράς του είναι υψηλό είτε ως ντυμένο ποδήλατο είτε ως frameset αλλά όχι διαφορετικό από τα υπόλοιπα ποδήλατα της κατηγορίας του. Είναι μια αγωνιστική μηχανή και τίποτα λιγότερο.

Περιφερειακά-ανταλλακτικά

Πλαίσιο: TC07 - 928 Carbon SL
Πιρούνι: Bianchi FF16 SUPERLIGHT 1 1/8”
Δισκοβραχίονας: SRAM Force Carbon , 53/39t
Εμπρ. ντεραγιέ: SRAM Force 34,9mm
Οπ. ντεραγιέ: SRAM Force 10sp
Φρένα: SRAM Force
Μανέτες: SRAM Force 10sp
Τιμόνι: ITM K-SWORD Full Carbon 3k
Λαιμός: K-SWORD Full Carbon 3k, 31,8mm
Σέλα: Selle Italia SLR Kit Carbon
Ντίζα σέλας: -
Ελαστικά: Continental Grand Prix 4000, 700x23
Τροχοί: Mavic Ksyrium SL
Χρώμα: Μαύρο
Μεγέθη: 50-53-55-57-59-61

Πρακτικά
Τιμή: 928 CARBON SL SRAM FORCE: 4990 ­ευρώ
928 CARBON SL FRAMESET: 2750 ­ευρώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου